Co zrobić po otrzymaniu maila o przyznaniu wsparcia?
Otrzymałeś wiadomość z informacją o przyznaniu wsparcia?
Sprawdź kolejne kroki ⬇️
1️⃣ Otwórz link w mailu (ważny 30 dni).
Tam znajdziesz:
– umowę o udzielenie wsparcia podpisaną przez przedstawicieli NFOŚiGW – nie ma potrzeby podpisywania umowy przez OOW, gdyż składając wniosek o udzielenie wsparcia OOW od razu zatwierdza warunki umowy, które stanowią integralną część z wnioskiem,
– potwierdzenie zawarcia umowy,
– wzory dokumentów dotyczących zabezpieczenia umowy tj. wzór weksla oraz częściowo wypełnioną deklarację wekslową lub wzór zawiadomienia o cesji praw z polisy AC.
2️⃣ Dostarcz dokument potwierdzający zabezpieczenie umowy
• jeśli jest to weksel – oryginał weksla i deklaracji wekslowej z podpisami poświadczonymi notarialnie należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Kancelarii NFOŚiGW,
• cesja praw z polisy AC – dokument prześlij na adres: naszeauto@nfosigw.gov.pl, wpisując w tytule numer umowy (taki sam jak numer wniosku).
Umowa jest skutecznie zawarta już w chwili otrzymania e-maila – nie wymaga dodatkowego podpisu.